Followers

Thursday, September 25, 2008

Sessi Berbuka Puasa

1 ari je lagi tinggal utk aku bekerja sebelum mula bercuti panjang. Hurm, rasanye sepanjang minggu nih raya mud mmg da wujud dalam diri aku. 1 ari tuh cam setahun lamanye. Ini bukan bermakna raya tahun nih aku begitu excited tapi, MALAS nk wat keje. Mungkin penat dari bulan 7 yg lepas blom dibalas lagi. Aku bersyukur sgt sepanjang bulan pose nih xd byk aktiviti yg mengharuskan aku keje lua @ outstation. Fuh! Lega..
Mggu lepas ari jmmt aku makan kt Steak & Chop House kt Kg. Baru dgn Hawa, Nabil, MIlee & Ajis. Antara dak2 yg pala ngam dgn aku. Dak2 sengal.. Gambo ade tp x bpe ok.

Hehe.. muke kenyang msg2. (tp, perut aku lapo lg sbnrnye w/pon da melantak Grilled Fish & air tembikai laici... mkn x hingat donia tol.

Sume kenyang giler.
Tuh yg b'sandar kat kerusi msg2 tuh.. huhu Boroi arr korg pasnih. hakhak

AJis: "Pasni kite nk g mne plak nabil?"
Nabil: "Kite g shopping arr.. ke lepak2 ke..."
AJis: "Pe plak.. kite g terawih arr hehe"

Dan arini.. (25-9-08), aku ajk dorg lg skali bkk pose kt luo. Igt nk pegi esk tp takot plak hiway jem esk mlm. Mau aku 4 jam bru smpi uma. Nangih aku nt. So, aku ajk depa sume p bkk pose kt JJ. Booking kt Johnny. AKu gerak awl ke JJ. Sempat bli 1 baju. Ikutkan ati mcm2 nk beli, tp harus diingatkan pd diri aku sndri.. JIMAT.. JIMAT.. JIMAT..

Amboi awek nih.. bkn men posing ayu lg ek.. huhu cute!!

Gambo nih Milee yg tgkp. YG wat kami gelak tuh, bkn pe, dia pai menggeletar ms tgkp gambo nih. Alasan dia, LAPO.. X MKN LG.. (cam dia sorg jek yg pose)

Yg peliknye.. ble org tgkp gambo dia.. x plak tgn dia menggeletar
cam td. Siap senyum macho lg sbelh hawa. ampeh jek!

Amik.. amik.. sila tmbh lg kwn2. jgn lupekan aku suda.. hikhik

Nengok ape arr tuh dik? Nengok aweks ke? hukhuk (sbnrnye
dia malu sb aku nk tgkp gambo dia)

Jempot mkn sume. Yummy! (tba2 t'igt sushi plak da.. hurm, sblm rye nk g buke
pose sushi lg skali arr)





No comments: