Followers

Tuesday, September 16, 2008

Penin pala + holiday mud..

aku memang tgh penin pala nih.. benda nih (budget) actually xd arr susah sangat tp mungkin disebabkan aku nih lebeh kepada holiday mood kot.. keje ade tp malas tol nk wat. Mlm nih nak wat kuih. So, pala otak dok pk ape yang nk kne beli petang nih.

Arini office buat Iftar pon aku x dapat hadir. Sebab, aku ade kelas mengaji setiap ari (wikdays only).


(ni kertas budget yang dari tadi aku dok kaji. Pagi tadi meeting. Erm, tengah pikir cane nak abihkan wit yang da disediakan. Aku dapat rasa, pas puasa nih aku mesti sebok balik cam dlu.. arghh!! xske! xske! xske!)


(ni meja sisi aku.. penoh dengan file2 yang aku ne go through + wat filing skali. File2 tu arr yang aku kadang2 pai bawa balik umah (sshh!! bos aku x tau) semata nak siapkan keje)


(ni arr gambo desktop aku n keadaan meja aku. Erm.. aku mmg x ske wat keje lau meja berselerak. X slesa)

Jam dah pukul 4.05pm. Lau bukan bulan posa jangan harap aku dapat balik awal. So, sepanjang bulan posa nih, aku memang balik awal. 4 TEPAT. hahahahaha.. Ye arr. Aku dok rawang. Lau lambat kit aku balik, alamat buka pose lam keta arr aku.. So, aku nak balik da nih.. Esok, aku tunjuk cara2 membuat kuih cornflakes madu yang senang gile tuh. (neway, thx to Intan yang ajar aku wat kuih nih las year..)

No comments: