Followers

Monday, December 5, 2011

Salam December

Bismillahirrahmanirrahim..

Pejam celik, pejam celik, tup2 da ujg thn. Cepat sggh masa berlalu. Sorry da lme x hapdate dek kerana dihambat kesibukan yg menyebabkan aku mentally tired.

Bagaimana dgn uols sume? Sihat ke? Azam thn 2011 achieved x? Maklumlah dah nk msk thn baru.

Bln december mmg aku ske! Ske sgt. Antara sbb musababnye ialah:
+ besday kak yong
+ besday aku
+ besday kwn baik - kak yati
+ besday ramai2 kawan2 (ain, jot, etc)
+ apply leave 1 mggu n dok penang. :D

Byk yg dah berlaku kt aku lately nih. Ade sedey.. Ade hepi.. ade masa, pjg umo insha allah akn aku citekan ye. Sampai kite berjumpa lg..

p/s: Moga Allah (swt) beri aku kekuatan, kesabaran agar tabah tabah m'hadapi cabaran. Insha Allah
Aishah Musa
via BlackBerry® smartphone

No comments: