Followers

Tuesday, December 20, 2011

AEON Rawang





Bismillahirrahmanirrahim

Hahaha! Tgh2 malam hapdate blog.. Baru pas tolong en. suami wat kije dia. Iman dah tido lama dah.. So, tu yg nk hapdate jap.

Uols cane? Sihat ke? Now aku n iman kt Penang. Saja dok lepak sini teman en. suami.. :D
Cuti lama.. If asik kije je pong mesti boring.

Semalam bersamaan 19 Dec 2011 adalah harijadi Ain. Kawan sekolah. Doa aku agar Ain dipanjangkan umo, dimurahkan rezeki, diberkati Allah (swt), berbahagia di dunia n akhirat serta menjadi anak, isteri dan ibu yg soleh. Insha Allah. Harini gak adalah hari perasmian Aeon di Rawang. Dari uma aku lebih kurg 15min. Dekat jek.. Tp if jalan kaki jenuh gak ar.. hehehe

Well, Aeon ni akan ade 100 outlets, Bowling & Cinema.. Menarik kan? Lebih2 lagi utk aku yg mmg kaki shopping nih.. hehe.. Cuma aku harap Unit Perancang Bandar akan wat solution agar jalan nk ke Aeon nihxkn ade problem.. Maksud aku "jalan jem". Biasanya akn jadi problem if jalan dr arah Rawang lew..

Attached herewith gambo AEON Rawang yg aku cilok dr Google. Thx bg sapa2 yg upload tu ye..

p/s: Balik dr Penang nt nk singgah lah.. Nak usha dolu kedai ape yg ade.. Harap2 ade Subway (my favourite). RMC IEEP 2011 Coming soon ye sambungan nye.. Insya Allah

2 comments:

Suhaini Saperan said...

jalan jem xhengat.. nyampah nak gi.... letih.... ;(

Mrs Rozalino said...

hehehe.. pegi lewat skit ar. ble2 nk blik bt arg ley sggh.. :D