Followers

Monday, December 26, 2011

Jaja & Din

Bismillahirrahmanirrahim

Hi uols.. Now aku dlm keta. Dr Rawang (byr card n keta) nk sggh Aeon Jusco jap utk beli novel n air evian. Jln jem nk mampos! Muka en. suami dah toya. Bek aku hapdate blog.

Korg suke baca novel x? Aku mmg ade collection. :D Tapi kali ni aku nk share dgn uols novel pilihan, Jaja & Din.

Novel ini terbitan JS (Jemari Seni). Ia mengisahkan di mana Jaja telah jatuh cinta pandang pertama melalui gambar. Sejak itu dia telah memburu pemuda di dlm gambar itu.

Klimaks novel ini ialah apabila Jaja meminta keluarganya meminang Din (pemuda dlm gambar). Giler besh! Spt Khadijah meminang Rasullulah (saw). Sejak itu kehidupan Jaja telah berubah. Sentuhan dr aspek keagamaan amat menyentuh jiwa. Allah (swt) telah memberi peluang kpd Jaja n peranan Din yg membuka jalan utk Jaja.

So, bg yg berminat sila dptkan novel ini. Aku guarantee korg x nyesal. Buku ini x jiwang tp ckp membuai perasaan kite. Cewaaah!! Hehe

p.s. i luv u: Bile ade masa nt aku hapdate ttg collection novel aku ye.. Hehe

Aishah Musa
via BlackBerry® smartphone

No comments: