Followers

Tuesday, December 13, 2011

Iman demam

Bismillahirrahmanirrahim diucap sebagai pembuka kata.

Ape khabar sume.. Aku harap korg sume sentiasa dilindungi Allah (swt)...

Pagi td ms bgn dr tido, kiss iman. Ups! Panas bdn ank ibu ni. Aku urut2 skit seluruh tubuh iman. Mlm td ok aje. Iman tersedar bg dia minum air masak. Ble ckp nk wat susu dia nangis. Xnk katanye..

Terpaksa batalkan niat utk ke opis. Sbnrnye aku pon x bpe sihat. Flu, pastu nk telan air liur pon sakit. Pg bw iman ke klinik najihah BCH. Tu yg plg dekat. Doc ckp iman dmm, flu, cough n tonsil iman bengkak. Pity him.. :(

Lemah rasa ble tgk ank ibu ug lincah n active jd x bermaya. Aku xle nk watpe.. If dia tersedar aku kne ade kt cc dia. Kne pelok dia. If aku xd dia nangis.

Sblm ni ibu bising if iman x henti main. X henti lari. X henti kacau atok n nenek. X henti wat ibu marah.. Tp arini baru ibu sedar.. Ibu nk iman spt biasa. Ibu rindu dgn gurau senda iman. Ibu rindu nk dance dgn iman. Ibu rindu sume ttg iman.

Ape yg pasti.. Ibu tau ank ibu kuat. Ibu nk iman yg slalu wat ibu tersenyum tatkala ibu sedih. Yg slalu wat ibu gelak tatkala ibu penat. Yg slalu wat ibu bertambah sygkan iman tatkala ibu rindukan baba..

Wake up iman! ibu tau ank ibu yg soleh n bijak ni seorg ank yg kuat. Ibu rindu iman.. Ibu syg iman. Ibu nk iman cpt sembuh.

p/s: Ya Allah (swt) Kau jadikan lah ankku Iman Shakur seorg insan yg berjaya di dunia n akhirat. Peliharalah dia dr segala kejahatan n penyakit. Insha Allah.. Aminn

Aishah Musa
via BlackBerry® smartphone

2 comments:

Suhaini Saperan said...

salam... apabila anak2 sakit seorg ibu akan lupakan segalanya tentang apa yg ada disekelilingnya (termasuk keja).... apa yg diinginkan hanya kesembuhan seorg anak... doa ani Iman cepat sembuh dan lincah seperti biasa... Ya Allah berikan kesembuhan pd kalifahMu Iman Shakur agar dia dpt mengembirakan hati ibu-bapanya.... Aminnnn

Mrs Rozalino said...

Aminnnn.. thx ani