Followers

Tuesday, August 23, 2011

Terleka seketika..

Malam tadikan...

Di saat jiran2 sedang asyik membaca al-quran, aku... Membaca doa2 utk kesihatan ank aku.

Di saat jiran2 bgn malam utk mengerjakan solat tahajud, witir, aku.. Bgn buat solat hajat utk ank aku.

Di saat jiran2 terjaga malam keranaMu Allah, aku... Terjaga dengar Iman merengek.

Di saat jiran2 bahagia melalui malam2 akhir Ramadhan, aku.... Sedang leka memeluk Iman n x henti2 berdoa utk kesihatannya.

Ya Allah, maafkan aku. Aku terleka. Aku lupa apa saja yg baik dtgnye dariMu. Apa saja yg buruk dtgnye dari aku.

Insya Allah, mlm2 berikutnye xkn aku lepaskan peluang. Peeps, doakan Iman cepat sembuh.

X sggp rasanya tatkala melihat Iman nangis minta didokong sb tapak kaki penuh dgn biji2 berisi air.

X ssgp rasanya, tatkala ditanya mahu susu, iman angguk. Ble disua, dia menolak sb mulutnye penuh ulser.

X ssgp rasanya, tatkala ditanya mahu mkn, iman angguk. Bile disua, dia mkn tp diluak sb ulsernye terasa pedih t'kne mknan.

Iman, doa Ibu, Baba, Atuk, Nenek & sume org agar Iman cepat sembuh n sihat seperti sediakala.

Ibu rindu nk tgk Iman berlari, main lawan2 dgn Ibu, bergurau dgn Ibu.. Ibu rindu tu semua. (Iman starting x sehat since saturday. But more worst since sunday)

Ok guys.. Hv a nice day and take care.
Aishah Musa
via BlackBerry® smartphone

No comments: