Followers

Tuesday, August 16, 2011

Selamat Malam

Setiap malam sblm tdo, aku pasti minta ampun dr Allah swt. Aku juga maafkan dosa jika ade org yg telah melukai hati aku samada sengaja @ tidak. Juga meminta agar Allah m'beri kesejahteraan dlm idup umat Islam di dunia ini.

Setiap malam sblm tdo, aku pasti terfikir akan mati. Mati itu pasti tp bagaimana n bile kite x tau. Takdir suda tertulis wat kite sume.

Setiap malam sblm tdo, tatkala melihat Iman, aku menangis. Gembira di atas anugerah dr Allah swt. Aku ingin melihat Iman membesar dan berjaya dlm idupnye di dunia n akhirat.

Setiap malam sblm tdo, aku pasti berdoa buat suamiku yg jauh diperantauan agar dijauhi segala kecelakaan n kemungkaran.

Setiap malam sblm tdo, aku pasti akn wat sit up n bbrpe exercise utk pastikan aku sntiasa sihat agar aku boleh membesarkan Iman n menjaga keharmonian rumahtgga aku utk hari2 berikutnye.

Setiap malam sblm tdo, aku akn baca novel kesyganku dgn harapan dpt membaca sume novel yg telah dibeli itu.

Tapi, if en. suami ade... :D rutin malam da b'tukar skit ye. Harap maklum.

Nite uols.. Luv u
Aishah Musa
via BlackBerry® smartphone

No comments: