Followers

Monday, September 14, 2009

Grocery for Hari Raya (12.09.09)

Hari sabtu, aku ajak mierah (Yah) n shafiqah (Kakak) utk temankan aku membeli barang grocery utk raya. Abah da watkan list utk aku. Suami x dapat ikot sbb dia kene standby pai 15hb nih. So, yah n kakak ditugaskan suami aku utk menjadi bodyguard aku. hehehehe..

Kol 10.30am kuar, kami terus menuju ke 1U. 1U lagi. kuikui.. Dah situ jek yg jln x bape nk jem kan? Smpi jek aku g beli suar dolu. Mlm td x sempat nk beli. Patu aku beli barang baby skit. Ley ke? Ramai yg aku tanye dorg x bape galakkan beli brg baby. Alaaa.. aku bukan nye beli baju baby pon. Aku cume beli, bedak, shampoo, baby oil, napkin n a few toys jek.. huhu.. Nnt xdelah aku terasa sgt lau kene kuarkan wit byk skaligus utk beli brg baby. Oklah.. lagipon, sebenarnya, ade seorg 'hamba allah' nih da bg aku wit raya in advance.. RM500. ekekeke.. 'Hamba Allah' tuh ckp wit raya utk aku n ank aku. Tu yg aku beli brg baby tuh.

Yah n kakak plak, puas suda aku pujuk. Aku suh dorg pilih ape2 yg dorg nak, tp xd ape. Maybe dorg segan kot. Aku pujuk pai 3x.. dorg btol2 xnk. Oklah.. terpulang..

Pastu, kami gerak ke Tesco Damansara. Itu yg paling terdekat kan?

Ni gamba otw from 1U ke Tesco. Sempat lg tuh. Amaran: Jgn tiru aksi ini. hehehe

Ni balik dr Tesco. Dlm keta. Dlm bonet apatah lg.. mmg penuh suda

Nie lah ank buah aku yg mcm Kajol tuh.. Mmg cumey. Mata besar, idung macung,
muka manis. Konpem da besar nnt mesti lawa nih..

Kakak syafiqah yg blur. hehehe.. cool


Nie lah brg2 yg aku da beli td. Itupon ade lg beg plastic yg blom di angkt dr keta.
Adess~

Pose nih special for Hana. Aritu dia nk sgt tgk perut aku yg da nk msk 5 mnth nih.
Perut mmg x bape nk besar lah hana.. hehehe
Sori. Muka aku mmg tgh penat gile ye.. Puasa. kihkih

So, persediaan utk raya mmg setel suda. Cume tinggal kemas uma mak skit2 dlm mgu nih. Duit raya pon da tuka. Khamis amik baju raya dr dobi. Itu ari aku anta dry clean. Hurm.. aku cuma terpikir samada thn nih aku masih dpt wit raya ke x ek? huhuhuhu..


1 comment:

Madam Robert said...

wawawaahhh~~ ada laa rupa peknen dah tu.. =p

ade hati lg nak duit raya??? hahahh~