Followers

Thursday, September 3, 2009

Berbuka puasa 29.08.09

Nie arr ghupe aku.. mak buyung.. huhu.. 4 bln lebey suda..
sblm gerak smpt b'gmbr dgn ank2 buah dolu..

Kami mkn di sini. KLCC. Las yer aku mkn sedap jek.. TU yg bwk mak n abh skali
mkn kt sini..


Menantu "kesygan" mak n abh aku.. wakakaka
perasan jek

Mak tah ape tah dibincangkan dgn abah tuh..


waaaa.. gulp.. sedap.. lapau.. sedap.. lapau.. huhu S.A.B.A.R.


Ni bkn udang goreng tepung ye.. tp asparagus & carrot yg dibalut tepung.
Pelik bg aku tp sedap wooo.. sbb aku mmg suke sayur..


Ni pinggan aku nih.. hehe.. nmpk x petai tuh? kuikui..


Ni lah mknan di meja kami.. Meriah kan?
Ni baru 1st round tau.. Buffet lah katakan..
Makan pai muntah.. kihkih..

P/s: So, secara keseluruhan aku, suami, mak & abah komen.. mknan kt sini.. this time da kureng skit arr.. X spt tiap2 thn aku mkn.. hahahaha.. (tau komplen jek kan?)

5 comments:

Madam Robert said...

sebab peknen kot? x rasa sesedap time tak peknen dulu~? hehe

Mrs Rozalino said...

erk~ ye ke? mgkn gak kot. sbb, ape sj yg aku suke sblm peknen (ikan senangin, coklat & a few) jd x sedap bile aku mkn skang.. adehh

Madam Robert said...

:D xde la.. aku slalu baca, org peknen nih rasa mulut payau je?? sebab tu banyak makan asam? hahahh~~ ko xde rasa mulut payau2??

p/s : dah 4 bulan ko ek!! mana buyungnye??? tak nampak tu!

Mrs Rozalino said...

haha.. tu arr hana. len badan len rasanye. aku xd plak asik nk mkn asam jek. aku len mcm skit. dolu suke dabel cheese bege.. la ni lau mkn aku rse bau daging kuat gile.. wakakaka.. mkn ikn senangin plak bau hanyir walhal tuh bkn ikn sungai.. pelik..

p/s: lau ko bce tol2 aku nye story.. bkn aku sorg komplen.. mak, abah & molok pon komplen.. wakakaka)

Madam Robert said...

heheee~~ ade noticed. =p