Followers

Tuesday, September 29, 2009

20092009 (Eid Mubarak)

Tahun nih, aku mengharapkan suasana hari raya tahun berbeza dari tahun2 yg sebelumnya kerana tahun pertama aku beraya sebagai seorg isteri kepada Rozalino. hehehehe..

Apa yg pasti, sambutan raya tahun nih mmg berbeza. Aku sambut puasa + raya dalam keadaan aku tengah peknen dan dr mula puasa pai lew nk raya aku slalu tertanya2 kt diri aku samada thn nih aku still dpt wit raya @ tidak dari adik beradik aku. ekekeke.. sengal jek kan?

Ni family akk aku yg 1st. Mashitah + Abd. Ghani
Anak2: Nur Balqissh, Nur Muhammad & Nur Amierah (Kajol)


Family akk aku no. 2. Zaitun + Karim
Anak2: Mohd Hafex, Norshafiqah, Mohd Syafeq & Mohd Aiman


Family abg aku. Mohd Salehuddin + Siti Khadijah
Anak2: Muhammad Hazim + Nurul Asyikin


Family abg aku. Mohd Amin + Norshahida
Anak: Putri Nur Humairah + lg sorg dlm perut (awl bulan 1, 2010.. Insya Allah)


Ni plak family aku. Pasangan pengantin baru. Baru 6 bulan.
Aishah + Rozalino
Anak: Dlm perut gak, 5 bulan suda (Insya Allah, ujg bln 01, 2010)


Nielah muka ank2 buah aku.. sume ade 10 org. Yg xd dlm gambar nie
hanya asyikin seorg.


Inilah happy family aku. Sume ade dlm gambar nih. Sempena ari baik, bulan mulia nih
aku berdoa agar keluarga kami sentiasa dijauhi dari perkara2 yg x baik.. begitu juga semua org.
Insya Allah.. aminnnn

No comments: