Followers

Thursday, February 12, 2009

Las Wiken

Korang mesti cam x caye jek kan? Aku g mancing dgn molok.. ekekekeke.. Boring punya pasal. Ye arr .. Bt Arg mlm mgu ne de pe2. So, kebetulan ada pertandingan mancing ikan kat kolam pancing Bt Arg. Regis fee is RM30 + umpan + misc = lebey kurg RM50. Sumenye totet aka haslanshah sediakan. Molok pegi n mancing jek. (reti ke? baling pon x btol.. ekekekeke)

Well, btol lah kate org mancing nih perlu byk kesabaran. Dan, oleh kerana aku nih bkn teda kesabaran tp cepat boring aku bwk psp skali. Pandai aku kan? Smpi jek kami kt sne da kne sound da. "korg nk pegi picnic ke mancing?" hehehehe... ape taknye kami bw kerusi b'kelah.. hahahahaha

aler~ sian abg.. siap berdoa lg kan sblom mancing..
ekekekekekeke..

Suasana mlm tuh.. yg baju kuning tuh amin jubri. hehehehe
Sori gmbo x bpe clear.. tp ak da edit skit kasi terang

Pakcik ni arr org 1st yg dpt ikan. lebey kurg 15min pas start mancing

Ni arr ikan patin yg pakcik tuh dpt. hurm.. lau x salah aku
8kilo lebey.. berat siot..

Dan sehingga ke pukul 12.30am team kami, molok, amin n totet masih x dpt ikan. Muka masing2 da cam muke toya da. Seb bek aku bw psp. Aku perhatikan molok cam da xleh nk tenang da. Muke penat, letih n ngantok. Aku diam jek. Wat x tau. Akhirnye dia bkk suara gak.. "Jom balik b..." Yahoooo!! Aku jerit dlm ati.
Dgn muke tenang dan senyum aku angguk. Amin n totet da gelakkan molok da. Sian abang. Ye arr.. dia bkn besa mancing neh.. x psl2 kne kutuk. kehkehkeh..

Pai kt uma aku tanye molok, "so, len kali nk pegi mancing lg x abang?"
"Xnk arr.. x besh. Da lah x dpt ikan...."
Aku tersengih jek. Tp, mlm nih aku epi jek walau x dpt.. al least aku ade pengalaman mancing ikan nih.. hakhak

2 comments:

azimask said...

haaii... jumpa page u dari page hana.. ehh you main psp kerr?? main patapon tak???? ai main tp stuck 1 tmpat.. kalau u main patapon jom share cecara nak kalahkan musuh... hehehehe get back to me eeehhhh...

Mrs Rozalino said...

alluu mimie.. a'ah i men psp. patapon? erk~ x arr. i men cam budak2 nye..ekekeke. men bomberman, burnout. etc. tp, i nk cari gak arr game patapon tu arr.. nk cube gak. keep in touch ok