Followers

Wednesday, February 11, 2009

Compilation

Arini aku nk share dgn korg sume antara soklan2 yg diberikan oleh kwn2 kat aku sempena persediaan aku utk berkahwin nnt.. (aku xleh bg nme penoh.. aku bg 'hint' jek nme2 penyoal.. hehehehhe)

Comot

Comot : da sunat ke blom?
Aku : muke aku nih nmpk cam muke "ca ya nun alif" ke? erk~

Comot : apakah plan n strategi untuk bunting pelamin?
Aku : pekah~ soklan ka itu? ko nk ajar aku ke?

Comot : apakah suprise n kejutan istimewa yg ko nak ms ko kawen?
Aku : aku nak seseorg yg baik ati sponsor honeymoon aku n bakal suami.. ko leh sponsor x? dan aku nak korg sume layan aku tol2 seperti PERMAISURI mastu hari kahwin aku tuh.. aku xnk wat keje lgsg... hehehe

Comot : berapa kali ko rasa rozalino akan akad nikah?
Aku : x lebeh dr 1 kali kot????? insya allah

Comot : tetamu yg ko paling harapkan dia akan dtg?
Aku : sume X-X-X BF aku???


Adik

Adik : akak kawen letak bunting ke?
Aku : letak arr.. ad org sponsor hukhuk

Adik : bunting tuh letak gmbr akak yg mane?
aku : 1 M'sia leh x? lauleh nk 1 donia tau yg akk nk kawin da.. poyos

Adik : apekah persiapan terakhir akak..?
Aku : hurm.. mandi sblm make up

Adik : apekah persiapan mlm pertama anda?
Aku : katil yg empuk, suasana yg sejuk, nk tdo ats kelopak bunga rose ats katil & tido lena tanpa gangguan.. (sbb mesti da 2-3 ari x cukup tdo)


Ketua Unity

Ketua Unity : tlg pastikan anda hafal niat mandi hadas besor....:))
Aku : soklan ke tuh @ 1 peringatan? pekah~

Ketua Unity : dah beli baju tidor yg seksi meksi gitu... baru mengamcam...
Aku : aler~ blom arr.. akk blikan lah.. adiah utk perkahwinan sy.. ley?

Ketua Unity : nk belajor mcm mane nk merancang tanpa mkn ubat pun leh...
Aku : pekah~ teda soklan kah kamu?

Well, aku epi sgt. Thx buat kwn2 yg sentiasa m'beri pandangan,memberi pertolongan dan mengambil berat ttg aku. Aku doa agar korg sume diberi kesejahteraan idup, dimurahkan rezeki serta dipanjangkan umor.. insya allah

4 comments:

Mrs Rozalino said...

ade 1 soklan "adik" aku x jwb.. pekah~ sengal

Madam Robert said...

alaa.. comeynyer soklans~~* (still blur apsal comot tya ko dah sunat ke blom~??)

time aku nak kawen dulu xde pulak dapat soklans beginih.. huhuu.. x sempat jumpe ramai org before kawen kot.. ;p

soklan terbaru yg mama aku dapat bila kata nak buat kenduri time kitorg balik M'sia nnt ~ kenduri cukur jambul ke~?? like helo...~?? aku baru kawen 6 bulan laa~!! baby ape nyerrr?? wakakaa.. beng0ng x beng0ng?

anyway, so happy for you~~~* part mana yg x complete lagi nih? ^^ sumer dah ready kot~? baper hari jek lagi nih.. ;p

Mrs Rozalino said...

tu arr psl.. lg2 ble jmpa jek kwn2 dorg dok ckp "cah, x lme nih.. so da get ready ke?" huhuhuhu..

azree.yaacob said...

errr...isu sunat..pompuan pn sunat kan???pekah~muahahahah