Followers

Friday, October 3, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalammualaikum..
Rasanya masih blom t'lewat lagi utk aku ucap Salam Eid Mubarak & Maaf Zahir & Batin wat sume yang mengenali aku.
Sblom aku mula nk bla..bla..bla.. aku nk mintak maap kat Hana.. hehe.. aku janji dgn Hana aku nk update blog sempena hari raya special 4 her.. tp, aku TERmungkir janji. X sempat arr Cik Hana ooi.. Penat. X henti2 aku bsh pinggan+kms uma. huhu
Ni arr sebahagian family aku. Yg xd cume Abg Ewa & family je sbb thn nih dia beraya kt uma mnentua dia kt Batu Pahat..
Cik Hana, hehehe.. ni arr ghupe biskut cornflake madu yg aku wat. hurm walaupon ko lihat cam besa jek.. cam simple jek.. tp, sebenornye sedap tau. hukhuk

Yg ni xyh cite arr kan.. hehe. Ikhlas dari aku & Lino;
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN.
WE MISS U SO MUCH! DON'T 4GET TO COME BACK TO M'SIA NEX YER ..hikhik

p/s: Hana, sowi sgt aku x sempat nk amik gambo lauk pauk ar. Abah aku msk aym merah (favourite org ramai nih), kari daging, nsi impit & soto. No wori, yg penting aku da tulun makan kan utk ko skali tau. huhu Rye ke3 aku n family aku nk g b'cuti. Sj jln2 ke melaka. Org len pg beraya kami pegi b'cuti plak. Xp.. raye kn sebulan.. hehehe

1 comment:

Madam Robert said...

hehehh.. aku pun baru jek baca post nih Cah.. kitorg lost connection with satellite, dah 5 hari.. ni baru dapat balik.. :)

anyway, selamat hari raya~~~*!!