Followers

Wednesday, December 24, 2008

Hantaran..

Aritu aku n molok pegi Mid Valley. Beli a few things for our hantaran. Masa lalu depan metrojaya, ada promotion perfume Clinique. Hurm.. aku mmg fanatic giler kumpul perfume, tp yg clinique nih x pnh beli. Aku pon test.. leh tahan gak bau nye. So, aku beli arr.. Molok pon beli juga. Then, ade promotion bli perfume dpt tgkp gamba utk letak di botol perfume. Uiks! sound interesting gak. Nak tengok x gamba tug?.. Lawa tau.. (perasan!)


Gamba atas nih aku ejek molok muke dia cam bapuk... (xleh kutuk lebeh2.. bakal suami nih)
hikhik.. tp, ensem.. Luv u abang..


Ha! gamba yg ni favourite molok. Dia sendiri perasan cakap ms gamba nih nampak dia ensem sangat dr biasa. ye ke abang? hurm.. iye kan jelah.. wek~

Aku teringin sanagt nk cite macam2 lagi tentang persiapan perkahwinan aku... tp, selagi baju nikah aku x siap lg.. xmo arr share dgn korg.. len kali je ek.. hehehehe..

No comments: