Followers

Tuesday, December 16, 2008

Besday Gal..

Arini harijadi aku. Tepat kol 12am.. (ehem..ehem.. byk kejutan dr yg tersayang.. thx dear.. i've really appreciate it). Sms pertama yang aku dapat dr adik sayang aku, Nabil. Lepas tu aku terus x lena tido.. sms x henti. hikhikhik.. (poyo tol aku nih.. wek!~)
Neway, thx so much to all my frens yg x lupe besday aku, wish aku, bg adiah.. especially dak2 opis aku.. hikhik..
Genap umo aku 27thn. Al-hamdulliah.. banyak suda impian yg telah aku kecapi. Cuma wiah aku kali ini ialah, aku berdoa agar impian aku utk mendirikan rumahtangga dgn Rozalino a.k.a. molok tercapai, bahagia di dunia & akhirat, dijauhkan dari perselisihan faham, dengki khianat, dipermudahkan perjalan idup aku serta nk anak cepat. (x malu tol aku nih).

2 comments:

Madam Robert said...

happy birthday~~~*

wah? nak anak cepat?? hehee.. good luck lah gitu.. ;p

Mrs Rozalino said...

thx hana.. hehehe