Followers

Sunday, October 9, 2011

Jalan Raya

Hi uols..

How's ur wiken? Tis wik saya x gi mana2.. Ileks jek kt uma.. Besh! Ley tgk tv n bawa prince iman jalan2 nek motor. Iman was so happy. :D

Am stay with my parents kt Bt. Arang. So, nk msk sini kne lalu kawasan ladang kelapa sawit yg bengkang bengkok.

Jalan of coz ar x bape elok. Sb lori pon byk lalu kawasan nih. Lubang sana.. Lubang sini.. Macam2. Saya antara pengguna tegar jalan ni sb pg n balik keje. Actually since Tasik Puteri dibuka ade lg alternatif lain utk ke bt arg selain jln ijok. Tapi saya x suke ikot jalan tasik sb if folo mileage akn lebih 6kilo compared jln biasa ni.

Last wik time blik keje jalan yg berlubang sana sini tuh da diturap. Dlm pemikiran saya ada 2. Samada ade Adun yg mati @ PRU dah dekat. Hurm.. Spt yg sedia maklum, ble ade Adun mati mula ar mcm2 kemudahan yg akn kawasan Adun tu akn dapat. Maklumlah sume parti nk rebut kawasan tu. Begitu jua if PRU da dekat.

Saya pon x reti sgt nk bercakap psl politik. Doa saya agar Malaysia akn terus aman damai dan Malaysia akn dapat Pemimpin yg bertimbang rasa dari segala urusan. Insya Allah..

p/s: Pg td lalu... ley dikatakan 80% jalan ini sudah diturap semula.. Al-hamdulillah



Aishah Musa
via BlackBerry® smartphone

No comments: