Followers

Tuesday, January 25, 2011

Don't Push Me!!!!!!!

I know wat I am doin. Selama nih pon, aku yang wat. So, don't u ever push me. Force me. I know how to manage my work.

I'm only have 2 hands & 1 brain. So, I need a calm environment, so that i can think and doin' my work at d same time. Aku x suka ar nk marah2 cani.. X suke. Tp, ade org da wat aku marah. Xp. Aku lepaskan kt sini jek arr.. Aku suke ble dtg opis org pon suke tgk aku. Sbb, aku slalu epi go lucky.

Anda tuh dahlah asik mkn gaji buta. Ble dpt kj skit dr boss tolak kt aku. Tuh xp lagi lah sb aku mmg dah besa pon wat kj anda. Tp, ble anda start pushing on me.. force me.. yelling at me.. annoying tau. Cane nk wat kj ble telinga aku asik bernanah jek? (sabar.. sabar..) Membebel x henti2. Anda ingat aku nih anak anda ke?

Fuh~ ade lega skit nih pas luahkan kt sini. Aku dah start smiling nih. Nk start wat keje suda pasni.

"La ila haila anta subha naka inni kuntum minal zalimin..."
Ya Allah Ya Tuhan.. Kau permudahkan urusan ku serta sahabatku dan saudaraku.. Insya Allah.
Aminnn

No comments: