Followers

Friday, January 28, 2011

Ayah (FIL) sakit

Hari rabu (26.1.11), masa kt opis aku received called dr suami yg mengatakan ayah admitted due to heart attack. Aku terus inform boss nk blik awal. Amik Iman, blik umah. Pack brg2 Iman n terus g umah mama. Seb bek amy ade. Aku kurg arif skit PPUM tuh kt mne.. hehehe..

Sampai di wad kecemasan, aku nmpk ayah. Ayah nmpk cengkung.. Nampak dah tua. Sian ayah. Aku terus terbayang if abah di tempat ayah.. Arghh.. tidak!! Aku plak xle lama kt wad tu sbb amy jaga Iman kt luar. Ye arr.. kan Iman still baby.. x digalakkan masuk wad tu. Iman plak wat hal. Dok xnk, dokong xnk.. nk berjalan, x bw plak kasut dia. haiih~

Nk dekat kol 9.30pm baru balik. Mama plak nk stay jaga ayah. Marilah kita bersama2 doa arag ayah cepat sembuh seperti sediakala. Nt ble ayah dah sembuh ayah bole datang birthday party Iman.. Pasni, ayah dah xyh keje lah. Ayah xleh rase letih.. nt ayah sakit lg..

No comments: