Followers

Saturday, February 6, 2010

Security Guard

Lately nih, rutin harian Iman ade skit berubah. Pagi pas mandi besanya dia akan tdo pai ptg lam kol 4pm. Nk bg susu aku kejutkan cam besa. Tapi, la ni.. kol 2.30pm dia akn terjaga sendiri.. ble aku bg susu dia da xnk tdo. Nk kne layan dia. Seb bek arr mak n kak siti rajin melayan dia.
Da puas layan dia pai petang.. kol 5.30pm mandikan dia. Lena dia tdo pai kol 10.oopm. Cam besa nak bg susu pon kene kejut. Tapi, start kol 10pm dia mmg xnk tdo gak. Nk kne layan dia gak lg. Adesss...
Aku mmg da x larat ar. Seb bek ar suami sggp layan dia pai dia tertido. Aku mmg tdo dolu ar sbb nt tgh mlm lau dia terjaga aku yg kne bangun bg susu.. huhu
Al-hamdulillah.. Iman jarang meragam tgh malam. Dia terjaga lau nk susu jek.. Xdapat bayangkan lau aku da start keje nnt cane lah ek?
Tidakkksssssssss.... Aku umpama security guard arr kt uma tu. Tgh2 mlm aku berjaga. Kadang2 aku tdokan Iman kt living hall lagi. Siap bkk tv lagi. Sbb aku x reti nk bg susu kt Iman secara baring. Aku kne duduk. Bkn x cube bg secara baring, tp Iman cam xnk jek. Well, sblm aku start keje aku kne pastikan aku leh bg susu secara baring kt Iman. Insya Allah..

No comments: