Followers

Monday, October 5, 2009

Open house

Sabtu lepas, aku dan suami cadang pas anta mak & abah ke umah abg min, kami akn ke 1U. Nak beli hadiah utk baby abg amir & kak wana. Alif Aidil. Hadiah da beli (aku sempat sambar kasut kt nose.. hehehehe). Masa da nk gerak ke parking, abg amir kol. Dia kat Prince Court Hospital bwk baby & wife check up. So, kami cancel ke umah dia dan terus ke umah abg min. So, ikuti pengembaraan aku sepanjang arini (sabtu).

Open house di umah abg min skali dgn sambutan besday pu3.

4 jejaka ensem.. hehehe


Cumey tol dak2 nih kan?

Anie & aku.. Iye. korg jgn pelik. Nie muke aku skang. Gelap dari biasa. Idung pon yg sedia kembang makin kembang. huhu.. ape nk wat.. pembawakan.. argghhh!! tidakssssss..


Gigih tol aida & suami bakar satay.. Satay dorg mmg sedap. Kuah lagi sedap. Tol. aku x tipu. Satay nielah masa aku kawin itu ari


Makan time.. Kak yin x menyempat plak

abg kuey teow. Sedap!

pas mkn kne wat keje ye kak yin.. hahahaha..
bakar otak2 tuh pai hangus.. kuikui


Kol 6pm kami gerak dr umah abg min. Mlm nih kene pegi uma kak yong plak. 1 ari xyh masak. hahahahahahaha.... Jln leh jem plak dr exit rawang tuh.. pai ler ke country home. Pasal ape aku pon x tau tp jln mmg jem. Ramai org wat open house kot..????


Sepupu aku dr Tasik Pu3 aka makcik anie

Sapa paling cumey? huhu.. hahaha..
Sah2 aku plg x cumey sbb muka aku semakin mengembang..

Jumpa lagi anie & family.. dah nama sedaro.
Anie & baby Aqilah..


Mau kambing ka?

aku & suami.. (baik aku tangkap gambo byk2 sblm aku mula mengembang.. nt x sggp aku nk tgk da.. adesss~

1 comment:

annieem said...

hai kak,
windu kat akak...ala kak ne ade mngembang nye, bese la tu kak kan pregnant, ti pas besalin pntang, jaga la bdn g..:-) kembang pun ttp comey tau..