Followers

Tuesday, May 5, 2009

Playing Kite.. whoaaa..

Dalam sakit2 gusi bengkak tuh aku sempat lagi ikot suami dan ank2 buah tersayang gi men layang2 kat lombong.. Xd gambo aku ye.. sbb aku dlm keadaan xd mud.. macam org sakit gigilah gamaknye.. Jeles tol aku tgk dorg sume dok epi2.. aku jek.. sob sob.. Aku ditugaskan amik gambo dorg jek.. hua.. hua.. hua..


Nampak x? Yg ade mentol tuh arr.. kat tepi tu arr layang2..
x nmpk sbb layang2 tuh tinggi bangat

Uda dgn bangga nye.. eleh.. bkn ssh pon men layang2 nih
(sbnrnye jeles sbb x dpt men) huhu


Ank buah aku yg paling cute,, Si kenting.. Nurul Asekin


Hurm.. ape2 saje arr dak2 nih..

Sempat lagi posing tuh.. Si suami tuh plak asik posing jek..
Aku nih dok tahan diri sakit gusi nih..


Mungkin dah lame da.. suami pong kesian tgk ister terchenta nih.. dok monyok jek muka (sakit gusi).. suami pon ajak pegi jalan2 kat lombong.. eii! da lame x tgk lombong.. zaman2 ponteng sekolah dolu2 slalu lah.. kuikui..

Berlari umpama Usin Bolt ank buah aku nih bile tgk air..
eii! riso aku dan suami. kene pegang dia..
Nak mandi.. nak mandi.. nak mandi dia ckp..


Chantek kan lombong bt arang?

Ni lagi satu gambo pemandangan lombong..

Masa aku pegi sini ramai gak org memancing.. Hurm.. kan besh lau ade org nk bangunkan tempat nih.. jadikan pusat memancing yang ade resort.. leh bermalam kt situ.. Ada lifeguard yg jaga.. mesti 1 Malaysia kenal Batu Arang nnt kan???? *berangan

4 comments:

intan_blur said...

waaaahhhh...rindunye aku ngan lombong bt.arang...ade 1001 sejarah..kenangan kat sane...
mau nangis oooo tgk lombong...sbb rindu banget..!!!

hernie said...

azlan dah tunjuk lombong tu lepas gi kenduri hana. dia kata masa kat skolah dulu siap boleh nampak air pusar. rugi tul tak dpt waktu gi lombong tu.

Mrs Rozalino said...

intan: hahaha.. btol kan intan? byk kenangan kan? miss tat sweet memories so much..

hernie: waakakka.. x sgka azlan bw hernie g tgk lombong.. sape penah dok bt arg mesti bangga sb bt arg ada lebeh kurg 10 lombong.. dasat kan?

Madam Robert said...

waaaahhh~ hahaa... ni lombong yg kat blakang sme tu ek~? ;p