Followers

Friday, May 1, 2009

Alaaaaaa...

Ades~ aku baru berkira2 nk pegi jalan2 dgn suami terchenta ke Cameron Highland.. alih2 x jadi. Sebabnye:

1. Ingat nk pegi arini (jumaat) xleh sbb esok (sabtu) aku da wat appoinment utk servis keta.
2. Malam nih final for OIAM.. (vote for Tomok) - erk~ aku x penah suke tomok tp dia da berbeda dr tomok yg aku kenal dolu2.. kehkeh

Ok. Xp. Ahad nnt igt nk pegi tengok wayang lah dgn suami terchenta.. alih2 x jadi gak..
Sebabnye:

1. Auntie Nila (makcik suami) nye anak kahwin ahd nih..
2. Lau pegi lepas balik dr kenduri pon payah gak sbb xkn arr kite pegi kenduri kejap jek kan??

Lau korg tertanya2 nape aku x gi mne2 on Saturday nite..
Sebabnye:

1. Adik beradik aku sume nk balik uma mak mase nih.. da lame x lepak sme2.. so, xkn lah nk lepas peluang

So, moral of the story.. hurm.. simpan wit jek.. jgn g mne2 dolu.. nnt bulan 7 @ 8 (sblm bulan puasa) nnt ajk suami bwk mak, abh & mama g Bandung.. huhu.. lg besh2

No comments: