Followers

Tuesday, January 20, 2009

Fitting Baju..

hehehe.. korg jgn bengang ye aku letak cani.. Saje jek bg korg x nmpk jelas kat sini.
Alasan aku nak korg dtg kenduri aku nnt.. (blom siap. Beads blom letak)


Nie lah rupe kain belakang aku.. Chantek kan?


Nie ada lagi.. Nak tau sp jahit dress nie utk aku? Bangla.. Siyes nih.. Bangla.. Lelaki


Ni plak rupe baju nikah aku.. Mmg simple.. Baju kurung.. Tp, beads blom letak lg..


Baju = chifon / Kain = broket cina

Sementara tunggu baju kami g makan dolu.. lapau nie..


Poyo tol dak berdua nih..

Dan aku? huhu.. Mmg aku da naik.. muke naik.. badan pong naik.. x ske! xske! xske!


Oleh kerana semalam aku x datang keje, so arini banyak keje kene setel. Cite banyak xyah. Korang tengok jek arr ek... daaaaa

4 comments:

azlan said...

cantekkk...

p/s:- azmie rahmat ke tu?

hana robert said...

keh3~ abang dia tu Lan... ;p bukan Azmie..

anyway, baju sanding cantik~! ^^ sangat suke, walaupun nampak blur blurrr..~!!

dah bertambah berat badan ke~? ok lah tu... xde laa sekeping jekk.. wakakaa..

XoLoVeQuoTeXo said...

for hana:
hurm.. hana thx 4 da explain. chantek ke? ok lah.sb bdn aku kecik sgt, so nk bg puas ati aku aku wat sewa baru.

for lan:
ape arr ko nih lan.. tuh abg kpd amy. ko da tau tp ko saja jek kan? neway abg dia lg ensem dr amy.. hukhuk

esca said...

dh nk kawin dh u.. bestnyaa... yalah kalau dh berumah tangga mmg best...apa2 boleh berkongsi bersama. life pon dh berubah kan?