Followers

Tuesday, January 19, 2010

Abah

Epi besday Abah.. Yg ke-**.. Rahsia ok. Abah cakap rahsia & aku xle gtau sape2 sbb dia nk jage status dia.. hahahahahaha.. Aku cakap kt abah lau nk cari lg 1 bini carilah org Thailand (kg dia). Sb nt leh bkk kedai mkn. Aku n mak jaga counter. Jd cashier. muakakakaka...

Pandai jek kami kan? Actually besday abah semalam. Aku x sempat nk update. Arini baru ade kesempatan nk update. Aku ade cadang nk beli adiah tp x sempat gak. Ade jek alasan aku kan? hehehe..

Jgn salahkan aku ye. Mgkn dlm keadaan aku yg da nk bersalin nih membuatkan aku byk berpikir pai lupe nk belikn abah adiah. Apepon, aku dan suami serta sume ahli keluarga mendoakan kesejahteraan abah, kesihatan abah.. Moga pjg umor & murah rezeki. Kami sayang abah sangat.. muah..muah.. muah..

No comments: